Rachunki firmowe

diary-582976__340Twoja firma dość dobrze prosperuje, ale gdy spada na Ciebie comiesięczny obowiązek płacenia rachunków związanych z jej prowadzeniem włos jeży Ci się na głowie. Zapłacić trzeba za internet, prąd, artykuły biurowe, kawę i herbatę dla pracowników, telefon i wynajem biura.  Wyżej wspomniane wydatki sprawiają, że z konta przeciętnego przedsiębiorcy znika kilka tysięcy złotych. Jak zaoszczędzić na prowadzeniu firmy, nie zmniejszając jednak komfortu pracy? Co zmienić? Na co zwrócić uwagę?  Zacznijmy od telefonu. Rozmowy telefoniczne, mimo że są coraz tańsze pochłaniają sporą część budżetu. Dzieje się tak głównie dlatego, że codziennie czeka Cię wykonywanie kilkunastu telefonów do klientów, dostawców i innych firm, z których usług korzystasz. Summa summarum i na Twoim rachunku telefonicznym pojawiają się niebotyczne sumy. Można ten problem rozwiązać korzystając z telefonii internetowej (VOIP). Sprawdza się to zwłaszcza w przypadku rozmów z klientami – rozmowy są darmowe albo kilkakrotnie tańsze, niż w przypadku rozmów przez telefon komórkowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *